Search
Generic filters
Exact matches only

Tarom ar putea evolua într-o companie low-cost

Compania naţională TAROM s-ar putea îndrepta, în perioada următoare, spre zona de Low Cost, a declarat George Marin, vicepreşedinte Business Strategy la TAROM, într-o conferinţă Swarovski Pens de specialitate. O altă variantă de dezvoltare strategică prevede accesarea de noi pieţe, potrivit reprezenantului TAROM.

“Avem în derulare o analiză, ce are ca termen de finalizare sfârşitul acestui an. După întocmirea analizei, vom decide care va fi structura exactă a flotei TAROM, în funcţie de modelele de operare adoptate. În perioada următoare, compania TAROM s-ar putea îndrepta către două direcţii de dezvoltare, respectiv spre zona de low-cost sau spre accesarea de noi pieţe, cum ar fi, de exemplu, piaţa asiatică. În ceea ce priveşte piaţa Americii de Nord, rămâne să mai vedem, pentru că acolo concurenţa e foarte acerbă”, a declarat George Marin.

Acesta a precizat că TAROM nu are în vedere, în perioada următoare, să schimbe structura serviciilor oferite călătorilor, pentru că acest element reprezintă un mijloc de diferenţiere pe piaţa de profil.

TAROM are în prezent 2.055 de angajaţi, din care 252 de piloţi şi dispune Swarovski Figurines de o flotă de 24 de avioane.

Sursa: Money

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *